Wat kunnen we voor je doen?

Stel ons je vraag

Openingstijden

Zondag

Gesloten

Maandag

Gesloten *

Dinsdag

09:30 - 18:00

Woensdag

09:30 - 18:00

Donderdag

09:30 - 18:00

Vrijdag

09:30 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

* We bezorgen wel op maandag

Aangepaste openingstijden

Woensdag 25 dec.

gesloten (1ste Kerstdag)

Donderdag 26 dec.

gesloten (2de Kerstdag)

Stuur ons je aanvraag

Ben je op zoek naar een relatiegeschenk of kerstpakket? Heb je binnenkort groot feest? Of wil je regelmatig je kantine of bar bevoorraad hebben? We verzorgen het graag voor je! Stuur ons je aanvraag of bel met 0342-490060.

Relatiegeschenken

Op zoek naar een relatiegeschenk of kerstpakket? Met onze jarenlange ervaring hebben we genoeg ideeën! Denk aan een luxe ingepakte wijn, een speciaalbierpakket, een mooie fles whisky of kruikjes likeur. Stuur ons vandaag nog je aanvraag.

Drank voor feest / tapverhuur

We verzorgen graag al je (gekoelde) dranken voor o.a. je verjaardag, bruiloft, personeelsborrel of open dag! Van wijn, speciaalbier, gedestilleerd tot frisdranken. Of huur bij ons een biertap of complete bar. Na afloop verrekenen we wat nog dicht zit.

Drank voor kantine / bar

Met onze bezorgservice leveren we frisdranken, sappen, wijn, bier (in krat of fust) en gedestilleerd aan bedrijven en verenigingen in de wijde omgeving van Barneveld. Zo blijft je kantine of bar goed gevuld! Emballage nemen we mee retour.

Hoe kan je ons bereiken?

Parkeren

Je kunt gratis voor onze winkel parkeren. Op zaterdag mag je ook parkeren op de parkeerplaatsen bij nummer 67.

Contactgegevens
  • Wijnwinkel Barneveld
  • Amersfoortsestraat 65
  • 3772 CG BARNEVELD
  • 0342-490060
  • [email protected]

adding google maps to website

FAQ

1. Winkel
1.1. Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Deze vindt je bovenaan deze pagina. Daar vindt je ook de aangepaste openingstijden voor de feestdagen.

1.2. Waar kan ik parkeren?

Je kunt gratis voor de deur parkeren. Mochten de plekken daar bezet zijn, dan kun je je auto ook kosteloos tegenover de winkel parkeren.

1.3. Is er een cadeaukaart van Wijnwinkel Barneveld?

Ja, je kunt in onze winkel een cadeaukaart van Wijnwinkel Barneveld aanschaffen. Je kunt zelf een tegoed kiezen voor op de kaart. De cadeaukaart is onbeperkt geldig. We verpakken je cadeaukaart feestelijk. Dat geeft leuk weg!

Het tegoed op de kaart is te besteden in Wijnwinkel Barneveld en is niet inwisselbaar voor contanten.

1.4. Verkopen jullie naast wijn ook andere dranken in de winkel?

Ja, we hebben naast een groot aanbod wijnen, ook speciaalbieren, likeuren, whisky en ander gedestilleerd in ons assortiment. Je kunt in onze winkel ook terecht voor alcoholvrije dranken, zoals alcoholvrije gin, culinaire sappen en wijn zonder alcohol.

In onze webshop vind je een deel van ons assortiment. In onze winkel vind je al onze producten.

1.5. Verkopen jullie ook wijngerelateerde producten?

Ja, in onze winkel vind je een groot aanbod glaswerk. Niet alleen voor wijn, maar ook voor speciaalbier, whisky en likeur. Andere producten die je in onze winkel vindt, zijn o.a. kelnersmessen en karaffen.

1.6. Kan ik in de winkel wijn proeven?

We hebben in de winkel een proefkast staan met daarin standaard 6 wijnen die te proeven zijn. Wil je één van deze zes wijnen of een andere wijn proeven, vraag het ons dan gerust.

2. Feestjes en tapverhuur
2.1. Kan ik een biertap huren voor een feest?

Ja, dat kan! Je kunt bij ons terecht voor het huren van een biertap voor je feest. We hebben een tap waar fusten Heineken op kunnen. Wil je liever een complete bar incl. tap? Ook dat kan. Bij deze bar heb je een spoelruimte en ruimte om je glazen te laten drogen. Op deze tap kunnen (bijna) alle soorten bier.

We verhuren onze taps in de regio Barneveld. Buiten regio Barneveld is de prijs op aanvraag. 

Ga voor meer informatie naar: Drank voor feestjes: van tapverhuur tot drankarrangementen

2.2. Leveren jullie ook frisdranken voor een feestje?

Ja, zeker! We verzorgen graag al je dranken, of deze nu met of zonder alcohol zijn. Met onze jarenlange ervaring kunnen we een goede inschatting maken welke hoeveelheden aan dranken je nodig hebt. Zodat je je geen zorgen hoeft te maken dat je ‘nee’ moet verkopen aan je gasten. Zo ontzorgen we je graag!

Cola, fanta, wijn, bier etc. 
Van wijn, speciaalbier, tapbier, gedestilleerd, voorgemixte cocktails, alcoholvrij tot cola, fanta, ice tea en andere frisdranken. We hebben het allemaal in huis voor jouw feest. We komen je bestelling in Barneveld en omgeving graag bij je leveren, op afspraak én, indien gewenst, gekoeld. We bezorgen bij je thuis, op het bedrijf, de vereniging of op een externe locatie.

Ga voor meer informatie naar: Drank voor feestjes: van tapverhuur tot drankarrangementen

2.3. Kunnen, na afloop van ons feest, de dichte flessen terug?

Ja, dat kan zeker. Laat ons je wensen voor het feest weten en hoeveel personen je verwacht. Samen stellen we dan het benodigde drankarrangement vast. Na afloop halen we emballage en de flessen die nog dicht zitten op. Dit verrekenen we op de factuur. Zo blijf je na die tijd niet zitten met restanten. Handig en voordelig! 

Let op:

  • Alle dranken kunnen retour, mits ze in verkoopbare staat zijn.
  • Heb je een speciaal drankje besteld dat we niet standaard in ons assortiment hebben? Dan kun je deze na afloop niet retourneren. Als dit aan de orde is, dan geven we dat vooraf bij je aan.
  • Wil je wat retourneren? Dat kan dan tot uiterlijk een week na het feest of het evenement. Daarna nemen we de retouren niet meer in. 
2.4. Wat zijn de bezorgkosten voor de levering van dranken/tap voor een feestje?

Voor het bezorgen én ophalen van de dranken / tap voor je feest, evenement of partij rekenen we een vast bedrag aan bezorgkosten (ongeacht het orderbedrag). We kijken hierbij naar de bezorglocatie.

Deze kosten zijn als volgt:

- Regio 1. €17,50 incl. BTW. (Barneveld, Voorthuizen, Kootwijkerbroek, Lunteren, De Glind, Achterveld, Terschuur, Zwartebroek, Wekerom, Stroe, Scherpenzeel

- Regio 2. € 29,90 incl. BTW. (Ede, Ederveen, Renswoude, Veenendaal, Leusden, Nijkerk, Nijkerkerveen, Putten, Harskamp, Otterlo, Kootwijk, Garderen, Hoenderloo, Leusden, Hoevelaken, Woudenberg)

Buiten deze regio’s is de prijs op aanvraag.

Hiervoor krijg je (gekoelde) dranken op de door jou gewenste locatie. En na afloop nemen we emballage, de retouren en evt. een tap weer mee terug. Dit alles met de glimlach die je van ons gewend bent! 

3. Herroepingsrecht
3.1. Ik ben niet tevreden met mijn aangekochte producten, wat nu?

Alle wijnen, speciaalbieren en andere dranken / producten die je in onze winkel of webshop vindt, zijn door ons team zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd. Wij bieden uitsluitend wijnen en bieren aan van wijnhuizen en brouwers met een goede reputatie.

Omruilen

Als een wijn of speciaalbier je toch niet bevalt, mag je deze in de winkel omruilen voor een ander product. Of – bij een online bestelling – naar ons terugsturen. Vraag daarvoor een gratis retourlabel bij ons aan. Je krijgt dan een voucher ter waarde van het aankoopbedrag, waarmee je online nieuwe wijnen kunt uitkiezen.

Product met gebreken

Wanneer je product gebreken heeft en deze onder de wettelijke garantie vallen, is er de garantieverplichting. Wil je gebruikmaken van je garantie, neem dan contact met ons op. Wijnwinkel Barneveld is verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatief goede producten.

Wijn met kurk

Als de kwaliteit van de wijn te wensen overlaat, doordat deze bijvoorbeeld kurk heeft, kun je binnen twee maanden na ontdekken van het gebrek in de winkel langskomen of – bij een online bestelling - contact met ons op te nemen. In het geval van kurk in de wijn vragen we je vriendelijk om de fles goed dicht te maken en naar ons terug te brengen / te sturen. Wij zullen je vergoeden door middel van een voucher, waarmee je in de winkel of in de webshop nieuwe wijnen kunt uitzoeken.

3.2. Hoe doe ik beroep op mijn herroepingsrecht?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Let op: vanwege hygiënische redenen en/of vanuit het oogpunt van gezondheidsbescherming verlies je je herroepingsrecht zodra je de verzegeling van de fles hebt verbroken (kurk is getrokken, draaidop is geopend of kroonkurk is geopend).

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de aankoop in onze winkel hebt gedaan of – bij een online bestelling - je het goed fysiek in bezit gekregen hebt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons persoonlijk in de winkel, telefonisch of schriftelijk via post of e-mail op de hoogte stellen om de overeenkomst te herroepen.

Online bestelling

Gaat het om een online bestelling, dan kun je ook naar Mijn account gaan. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ tref je een overzicht van je bestellingen. Klik op het ordernummer welke je wilt annuleren. Rechts onderin de bestelling klik je op ‘artikelen retourneren’. Vul de retourreden in op het formulier en klik op de knop ‘artikelen retourneren’. Wij sturen je dan een retourlabel waarmee je het pakket verzendkostenvrij aan ons kunt retourneren.

4. Online bestellingen
4.1. Hoe kan ik online wijnen of bieren bestellen?

1.    Kies de gewenste wijn en klik op “In winkelwagen”. Je gaat dan automatisch naar de winkelwagen. Je kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. Als je in de webshop zit kun je rechts bovenin via het symbool winkelwagen weer naar winkelwagen gaan.
2.    In de winkelwagen kom je terug bij wat je gekozen hebt en kun je nog wijzigingen aanbrengen.
3.    Daarna bevestig je de inhoud van de winkelwagen door op “bestelling afronden” te klikken.
4.    Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller. Heb je nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden je aan een account te maken zodat je al bestellingen en retouren op één plek hebt, je sneller kunt betalen en je overal je winkelmand kan bekijken.
5.    Kies één van onze betaalmethoden.
6.    In de laatste stap vind je een overzicht van je bestelling. Tenslotte kan op deze plek ook nog een waardebon ingevoerd worden.
7.    Bevestig dat je ouder bent dan 18 jaar en accepteer de algemene voorwaarden.
8.    Door te klikken op ‘kopen’ accepteer je onze algemene voorwaarden en maakt je je bestelling definitief.

4.2. Hoe vind ik een bepaalde wijn?

Je kunt een bepaalde wijn vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken. De zoekfunctie vind je rechts bovenin het menu en de filterfuncties vind je links onder Wijnlanden.

4.3. Hoe kan ik online een waardebon / kortingscode gebruiken?

Het veld om je kortingscode in te geven bevindt zich in het winkelmandje en in de laatste stap van het betaalproces.
 
Belangrijke tips: regelmatig ontstaan problemen door typfouten. Let op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we je de voorwaarden van je voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? Probeer je meerdere codes tegelijkertijd in te wisselen?
 
Het achteraf inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

4.4. Hoe kan ik een online bestelling retourneren?

In het geval dat je je bestelling wilt retourneren geef dat dan alstublieft binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling per telefoon of e-mail aan ons door.
 
Je kunt ook naar je account gaan via Mijn Account. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ tref je een overzicht van jouw bestellingen. Klik op het ordernummer welke je wilt annuleren. Rechts onderin de bestelling klik je op ‘artikelen retourneren’. Vul de retourreden in op het formulier en klik op de knop ‘artikelen retourneren’. Wij sturen je dan een retourlabel waarmee je het pakket verzendkostenvrij aan ons kunt retourneren.
 
Je brengt het pakket naar het dichtstbijzijnde filiaal van de op het formulier aangegeven koerier en het pakket wordt verzendkostenvrij aan ons geretourneerd. Liever het pakket zelf naar de winkel brengen? Dat kan natuurlijk ook. 
 
Verpak de producten alstublieft in de dozen waarin je de wijn van ons geleverd hebt gekregen of een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

4.5. Waar kan ik mijn online bestelhistorie terugzien?

Een overzicht van al je online bestellingen vind je in Mijn account onder het tabblad ‘Mijn bestellingen’. Daar kun je jouw bestelhistorie en de rekening van iedere bestelling inzien. Je kunt hier ook je bestelling opnieuw plaatsen.

4.6. Is er bij het online bestellen een minimum en maximum hoeveelheid?

Wij hanteren geen minimum hoeveelheid die online besteld moet worden. Bij bepaalde aanbiedingen behouden wij ons het recht voor beperkingen in de bestelhoeveelheid te hanteren.

4.7. Hoe annuleer ik mijn online bestelling?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze voor je wijzigen of annuleren. Je moet wel snel zijn, want dat zijn onze medewerkers in het magazijn ook. Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.
 
Is je bestelling al onderweg? Dan kun je de bestelling bij bezorging weigeren. Wilt je je bestelling retourneren na ontvangst van je bestelling? Dat kan binnen 14 dagen na aflevering. We restitueren je, zodra de retourzending ons bereikt heeft. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

4.8. Kan ik mijn online bestelling in de winkel ophalen?

Ja, je kunt online een bestelling plaatsen en in de winkelwagen de optie ‘afhalen in de winkel’ aanvinken. Je krijgt een mailtje als je bestelling in onze winkel voor je klaar staat.

4.9. Hoe kan ik mijn online bestelling als geschenk versturen?

Wanneer je een online bestelling als geschenk wilt versturen, kun je in de laatste stap van het bestelproces een opmerking invoeren: “De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen”. In het veld bij ‘Opmerking’ kun je opgeven wanneer je je bestelling wilt laten afleveren bij de ontvanger. Ook kun je evt. tekst voor op het kaartje toevoegen. Dan zorgen wij ervoor dat er een handgeschreven kaartje bij je cadeau komt. 

LET OP, de ontvanger van het cadeau moet 18 jaar of ouder zijn. En is verplicht volgens de Alcoholwet om het cadeau persoonlijk aan de deur aan te nemen en zich daarbij te legitimeren. 

5. Verzending
5.1. Wat zijn de bezorgkosten / verzendkosten?

In Barneveld en directe omgeving bezorgen we je bestelling met onze eigen bezorgservice. Daarbuiten versturen we je order met een postorderbedrijf.

Barneveld en omgeving:

Je ontvangt je bestelling gratis als je in Barneveld of directe omgeving woont en een order plaatst van €181,50 incl. BTW of meer. Het gaat om de volgende plaatsen: Barneveld, Voorthuizen, Kootwijkerbroek, Lunteren, De Glind, Achterveld, Terschuur, Zwartebroek, Wekerom, Stroe en Scherpenzeel.

Onder dit orderbedrag betaal je € 8,75 aan bezorgkosten.

Buiten omgeving Barneveld:

Woon je buiten de omgeving van Barneveld dan betaal je, ongeacht het orderbedrag, € 9,95 aan verzendkosten.

Verzending naar België:

Voor verzenden naar België rekenen we € 14,95 aan verzendkosten.

Gratis afhalen in winkel:

Je kunt je order ook gratis afhalen in onze winkel in Barneveld. Je kunt dit aangeven in het winkelwagentje. Via de mail krijg je bericht wanneer je bestelling voor je klaar staat.

 

5.2. Hoe lang duurt het verzenden?

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen of per post naar je te verzenden. De levering is 1 à 2 werkdagen. Voor sommige producten is de levertijd langer. Heb je je bestelling snel nodig en wil je zeker weten dat je je het op tijd in huis hebt? Neem dan gerust even contact met ons op.

5.3. Is verzending naar een ander land mogelijk?

Ja, neem contact met ons op om te informeren naar de specifieke verzendkosten.

De Nederlandse Alcoholwet verplicht inwoners van Nederland die producten met alcohol online bestellen zich te legitimeren aan de deur voor de leeftijdscheck 18+. Als je niet in Nederland woont, dan is dat niet nodig. Ook een familielid of de buren kunnen dan je bestelling in ontvangst nemen. Je hoeft je dan niet te legitimeren.

5.4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je krijgt bij je verzendbevestiging een trackingcode. Met deze code kun je op de hoogte blijven van de transportstatus van je bestelling. Ook kun je in Mijn account onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ de status van je order volgen.

5.5. Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking. Wijnwinkel Barneveld hecht er veel waarde aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Wijnwinkel Barneveld heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal geschikt zijn voor het verzenden van wijn - en bierflessen.

5.6. Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?

Bezorgt onze eigen bezorger je bestelling bij je en ben je niet thuis, dan doen we een tweede poging om je zending bij je te bezorgen.

Wanneer een postbezorger van PostNL voor een dichte deur staat, dan brengt deze het pakket naar een PostNL locatie in de buurt. Je ontvangt daarover een mail op het opgegeven mailadres. (Let op, PostNL doet geen briefje meer in de brievenbus). Bij het ophaalpunt kun je het pakket binnen 1 week met een geldig legitimatiebewijs ophalen. Komt niemand het pakket ophalen? Dan wordt de zending retour verzonden.

5.7. Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan per 1 juli 2021 niet meer vanwege de nieuwe Alcoholwet. Als (particuliere) besteller moet je jouw pakket persoonlijk aan de deur aannemen en jezelf legitimeren, zodat we de leeftijdscheck 18+ kunnen uitvoeren.

Bezorgt onze eigen bezorger je bestelling bij je en ben je niet thuis, dan doen we een tweede poging om je zending bij je te bezorgen.

Wanneer een postbezorger van PostNL voor een dichte deur staat, dan brengt deze het pakket naar een PostNL locatie in de buurt. Je ontvangt daarover een mail op het opgegeven mailadres. (Let op, PostNL doet geen briefje meer in de brievenbus). Daar kun je het pakket binnen 1 week met een geldig legitimatiebewijs ophalen. Komt niemand het pakket ophalen? Dan wordt de zending retour verzonden.

LET OP, bestel je uitsluitend alcoholvrije producten of woon je in het buitenland, dan mag je pakket wel bij de buren afgeleverd worden. 

5.8. Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we je een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en je ontvangt nieuwe producten. Hebt je het pakket toch geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan gaan we het samen met je oplossen.

5.9. Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt ophalen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt een afhaalpunt naar keuze invullen tijdens het bestelproces. Als je zending op het afhaalpunt is aangekomen, ontvang je een email. Je kunt dan binnen 1 week je pakket ophalen. Let erop dat je dan een geldig legitimatiebewijs meeneemt.

6. Betaling online
6.1. Welke betaalmethoden kan ik online gebruiken?

Bij ons kun je eenvoudig betalen met één van onderstaande opties:

iDeal
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen vanuit de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.

Creditcard
Wijnwinkelbarneveld.nl accepteert de belangrijkste creditcards: Mastercard en Visa.

Bancontact / Mister Cash
Voor onze klanten in België bieden wij de populaire betaalmethode Bancontact aan. Je kunt via deze service direct online afrekenen via je eigen vertrouwde bankomgeving.

Billink achteraf betalen
Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt achteraf. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen kan betalen. Wel zo handig! Wanneer je van deze betaaloptie gebruik wilt maken dien je in de check-out eerst je naam en adresgegevens in te vullen. Met deze gegevens kan de betaaloptie geactiveerd worden.

6.2. Waar vind ik de factuur van mijn online bestelling?

Je ontvangt de factuur per email en de factuur is bij je pakket inbegrepen. Tenzij de bestelling een cadeau voor iemand anders is, dan voegen we geen factuur toe.
 
In Mijn account hebt je onder ‘Mijn bestellingen’ altijd de mogelijkheid om de facturen in te zien.

6.3. Is een verandering in mijn factuuradres mogelijk?

Als de bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om het factuuradres te wijzigen.

6.4. Is een verandering van het afleveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het afleveradres van een bestaande bestelling is alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet verlaten hebben. Houd hierbij het volgende in de gaten:
 
Bij betaling per factuur moeten we de wijziging van het afleveradres echter volledig uitsluiten vanwege de hieraan verbonden kredietbeoordeling. Als je het afleveradres wil wijzigen, annuleer dan de bestelling bij ons en bestel daarna de goederen op het gewenste afleveradres.
 
Buiten bestellingen om kun je je afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in Mijn account.

6.5. Zijn mijn betalingen en andere transacties veilig?

Wijnwinkel Barneveld hecht veel waarde aan je veiligheid. Als onderdeel van je bestelling word je gevraagd om persoonlijke gegevens in te vullen. Dit zijn gegevens die Wijnwinkel Barneveld nodig heeft om je bestelling te kunnen voltooien. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld door Wijnwinkel Barneveld en in overeenstemming met de relevante wettelijke bepalingen.

7. Gebruikersaccount
7.1. Hoe kan ik een gebruikersaccount aanmaken?

Ga naar je account door naast het winkelwagentje, rechts bovenin de website, en klik op ‘Account aanmaken’.
 
Voer bij het veld "Wachtwoord" een wachtwoord in. Voor een veilig wachtwoord raden we een lengte van minstens 6 tekens aan, alsmede het gebruik van speciale tekens, cijfers en hoofdletters en kleine letters. Onthoud je wachtwoord en je opgegeven e-mailadres, want je hebt deze informatie nodig voor toekomstige logins.

7.2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten - wat nu?

Bij het inloggen vind je onder het invulveld voor het wachtwoord de link ‘Wachtwoord vergeten’. Vul hier je e-mailadres in waarmee je je bij ons hebt aangemeld. Wij sturen je dan een e-mail met een link waarmee je je nieuwe wachtwoord kunt herstellen. Let op, deze link is beperkt geldig.

7.3. Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens wijzigen?

In je account kun je je naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen via ‘Accountinformatie’. Je kunt de afleverings- en factuuradressen bekijken en wijzigen onder tabblad ‘Factuuradres’ en ‘Afleveradres’.

7.4. Hoe kan ik mijn gebruikersaccount verwijderen?

Als je je gebruikersaccount niet langer nodig hebt, kun je je account op elk moment deactiveren. Wij nemen graag de deactivering van je klantenaccount voor je over. Stuur ons een mail of bel ons met dit verzoek.

7.5. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In je account onder tabblad ‘Accountgegevens’ kun je je wachtwoord wijzigen. Je kunt je wachtwoord wijzigen door eerst je huidige wachtwoord in te geven en dan je nieuwe wachtwoord, dit nieuwe wachtwoord dien je vervolgens nog een keer te bevestigen.

8. Privacy
8.1. Worden mijn klantgegevens veilig behandeld?

We doen er alles aan om uw privégegevens ook echt privé te houden. We vragen wel gegevens van je, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Welke gegevens we vragen en waarvoor we ze gebruiken lees je in onze privacyverklaring. Ook zie je wat je rechten zijn, wie toegang heeft tot je gegevens en hoe lang je je gegevens kunt bewaren.

8.2. Waar kan ik het privacybeleid vinden?

Ons privacybeleid vind je hier.

8.3. Waar kan ik de algemene voorwaarden en het annuleringsbeleid vinden?

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

8.4. Klachten en geschillen

Wanneer je een klacht hebt over een product of onze service, neem dan contact met ons op. Je kunt ons bereiken op telefoon: 0342-490060. Maandag tot zaterdag van 9:30 tot 17:00. Of per e-mail: [email protected].

Je ontvangt een ontvangstbevestiging dat wij je klacht in behandeling nemen en je klacht wordt binnen 2 werkdagen inhoudelijk beantwoord.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook  voorleggen aan de Stichting Geschillen Commissie – Geschillencommissie Webshop (www.sgc.nl).